• Что бы вступить в ряды "Принятый кодер" Вам нужно:
    Написать 10 полезных сообщений или тем и Получить 10 симпатий.
    Для того кто не хочет терять время,может пожертвовать средства для поддержки сервеса, и вступить в ряды VIP на месяц, дополнительная информация в лс.

  • Пользаватели которые будут спамить, уходят в бан без предупреждения. Спам сообщения определяется администрацией и модератором.

  • Гость, Что бы Вы хотели увидеть на нашем Форуме? Изложить свои идеи и пожелания по улучшению форума Вы можете поделиться с нами здесь. ----> Перейдите сюда
  • Все пользователи не прошедшие проверку электронной почты будут заблокированы. Все вопросы с разблокировкой обращайтесь по адресу электронной почте : info@guardianelinks.com . Не пришло сообщение о проверке или о сбросе также сообщите нам.

Would a plug-and-play abuse protection toolkit be useful beyond Stripe Radar?

Lomanu4 Оффлайн

Lomanu4

Команда форума
Администратор
Регистрация
1 Мар 2015
Сообщения
1,481
Баллы
155
Payment is one of the problems in online business and Stripe quick emerged as the main payment system despite seen a fair amount of complains.
After Marc Louvion released ByeDispute, I was intrigued that Stripe was not covering that and so ended up having a tunnel on card fraud and how Stripe works.
Yes Stripe Radar exists and cover some fraud cases but does not cover everything and there have been complains of account flagging despite it or a modification of the fraud detection algorithms that blocks all in coming transactions without any possibilities to stop that. But also fake signups, trial/refund cycling, scraping, or promo code abuse.
Enterprise tools are overkill, and DIY solutions eat up dev time. So I wonder if a more general product that check One-trial-per-user, detect disposable email and scraping, have behavioral bot checks, prevent promo/referral abuse and chargeback/refund patterns, ... Would actually be more interesting. When flagging you would get the reasons and the solution can be disactivated at any time. Maybe even a community side with common ban list on fraudulent payments or disputes. On top of that a dashboard to follow all of this.
Would something like this be helpful or just more noise? Curious if others have had to roll their own systems for this.


Пожалуйста Авторизируйтесь или Зарегистрируйтесь для просмотра скрытого текста.

 
Вверх Снизу