• Что бы вступить в ряды "Принятый кодер" Вам нужно:
    Написать 10 полезных сообщений или тем и Получить 10 симпатий.
    Для того кто не хочет терять время,может пожертвовать средства для поддержки сервеса, и вступить в ряды VIP на месяц, дополнительная информация в лс.

  • Пользаватели которые будут спамить, уходят в бан без предупреждения. Спам сообщения определяется администрацией и модератором.

  • Гость, Что бы Вы хотели увидеть на нашем Форуме? Изложить свои идеи и пожелания по улучшению форума Вы можете поделиться с нами здесь. ----> Перейдите сюда
  • Все пользователи не прошедшие проверку электронной почты будут заблокированы. Все вопросы с разблокировкой обращайтесь по адресу электронной почте : info@guardianelinks.com . Не пришло сообщение о проверке или о сбросе также сообщите нам.

🚀 Hey, I’m Faisal – And My First Blog is Live!

Sascha Оффлайн

Sascha

Заместитель Администратора
Команда форума
Администратор
Регистрация
9 Май 2015
Сообщения
1,483
Баллы
155
**

What’s up gamers 👋


**

I’m Faisal Mujahid, currently pursuing my Master’s in Computer Science at GGSIPU, Delhi. I’m all about game development and interactive storytelling – most of my time goes into tinkering with Unity, scripting in C#, and figuring out what makes games actually fun.

But here’s the thing: I don’t just play games. I dissect them.
I love breaking down mechanics, analyzing design decisions, and exploring how games tell stories that stay with us long after we put the controller down.


Пожалуйста Авторизируйтесь или Зарегистрируйтесь для просмотра скрытого текста.



So yeah… I started a blog. 🎮
This space is where I’ll share:
✨ Game design breakdowns that actually make sense
✨ Insights from my own dev journey in Unity
✨ Honest opinions on games that deserve more (or less) love
✨ Deep dives into what makes interactive experiences tick

👉 Check it out here:

Пожалуйста Авторизируйтесь или Зарегистрируйтесь для просмотра скрытого текста.



And to kick things off… I went big.


Пожалуйста Авторизируйтесь или Зарегистрируйтесь для просмотра скрытого текста.



🚗💨 Blog #1: The Developers Who Almost Killed Need for Speed (And How They Saved It)


That’s right – my first deep dive is all about one of gaming’s most legendary racing franchises.

Need for Speed has been around forever, but let’s be real – it’s been through some wild ups and downs. From EA Black Box’s golden era (Underground, Most Wanted) to Ghost Games’ identity crisis (Payback, I’m looking at you 👀), to finally making a proper comeback with Heat and Unbound.

In the blog, I explore:
🎮 How EA’s yearly release cycle almost buried the franchise
🎮 Why Ghost Games couldn’t figure out NFS’s true identity
🎮 How Heat stripped away the nonsense and brought back the magic
🎮 What Criterion is doing now to (hopefully) keep NFS alive and kicking

If you’ve ever loved outrunning cops in an M3 GTR, argued about Underground 2 vs. Most Wanted, or just wondered how corporate decisions shape the games we play, this one’s for you.


Пожалуйста Авторизируйтесь или Зарегистрируйтесь для просмотра скрытого текста.



👉 Check it out here:

Пожалуйста Авторизируйтесь или Зарегистрируйтесь для просмотра скрытого текста.



⚡ Thanks for reading my first blog on Dev.to Gamers Forem! If you’re into games, design, or just love dissecting what makes a game great (or terrible), stick around – I’ve got plenty more coming.



Источник:

Пожалуйста Авторизируйтесь или Зарегистрируйтесь для просмотра скрытого текста.

 
Вверх Снизу