• Что бы вступить в ряды "Принятый кодер" Вам нужно:
    Написать 10 полезных сообщений или тем и Получить 10 симпатий.
    Для того кто не хочет терять время,может пожертвовать средства для поддержки сервеса, и вступить в ряды VIP на месяц, дополнительная информация в лс.

  • Пользаватели которые будут спамить, уходят в бан без предупреждения. Спам сообщения определяется администрацией и модератором.

  • Гость, Что бы Вы хотели увидеть на нашем Форуме? Изложить свои идеи и пожелания по улучшению форума Вы можете поделиться с нами здесь. ----> Перейдите сюда
  • Все пользователи не прошедшие проверку электронной почты будут заблокированы. Все вопросы с разблокировкой обращайтесь по адресу электронной почте : info@guardianelinks.com . Не пришло сообщение о проверке или о сбросе также сообщите нам.

Clockwork Conquest Begins: My First Canon Mini-Game Is Live!

Lomanu4 Оффлайн

Lomanu4

Команда форума
Администратор
Регистрация
1 Мар 2015
Сообщения
1,481
Баллы
155
Hi Dev Community! I'm Bringing a Steampunk Universe to Life — One Game at a Time.

I'm Toni, an aspiring game developer and storyteller. I'm diving into the world of indie games with a mix of passion for narrative, worldbuilding, and strategy mechanics - and I'm excited to finally share the first public piece of my original universe.

? Clockwork Conquest: Tic-Tac-Tank
This is my very first browser game, playable here:
➡ Itch.io -

Пожалуйста Авторизируйтесь или Зарегистрируйтесь для просмотра скрытого текста.



(Works best on PC, but also runs on mobile in landscape mode!)

At first glance, it’s a twist on Tic-Tac-Toe - but in the steampunk world of Clockwork Conquest, this simple game is canon:
⚙ Used by one of the four warring factions to train young strategists!
? Considered a cultural tradition/
? Part of military education]
Yes - even a casual game can carry lore!

? What I’m Building
Clockwork Conquest is more than just a title — it’s a universe I’m slowly crafting, with:


  • Factions inspired by cultural archetypes and steampunk aesthetics


  • Political tension, war, and ancient technology

A plan to expand into visual novels, strategy games, and more

This mini-game is my way of introducing the world - starting small, testing systems, and showing how even the tiniest mechanics can tie into narrative.

? Let’s Connect!
I'm here to learn, grow, and share my progress. I’d love to meet others building interactive stories, strategy systems, or unique worlds.
If you're into Unity, gamedev, narrative design, or worldbuilding — drop a comment!
Feedback on the game? Questions about the lore? Let’s talk!

Thanks for reading, Toni.


Пожалуйста Авторизируйтесь или Зарегистрируйтесь для просмотра скрытого текста.

 
Вверх Снизу